Delta pokreće Ananas, regionalnu platformu za online trgovinu

Delta pokreće Ananas, regionalnu platformu za online trgovinu

U 2020. godini članice Delta Holdinga poslovale su uspešno i ostvarile EBITDA od 46,5 miliona evra, 7,5% više nego godinu dana ranije.

U prošloj godini prihodi Holdinga iznosili su 511,2 miliona što je 2,2% manje nego u 2019. godini.

„Povećanje operativnog profita pre oporezivanja i amortizacije – EBITDA, potvrđuje da kompanija uspešno operativno posluje, odnosno da je imala izuzetno dobar menadžment u situaciji koja je ozbiljno uzdrmala celokupnu svetsku ekonomiju. Za nas je ovo veoma bitan podatak, jer poznato je da banke i konsultantske kuće upravo prema EBITDA procenjuju kvalitet kompanija“, kaže Milka Vojvodić, potpredsednica za ekonomiju i finansije Delta Holdinga.

U narednim godinama Delta planira nastavak velikog investicionog ciklusa, pretežno u oblasti nekretnina, ukupno vrednog oko 500 miliona evra. Novost u 2021. godini je i ulazak kompanije u jedan potpuno novi biznis – online trgovinu.

Delta je uveliko u razvoju e-commerce platforme, pod imenom Ananas, koja će biti aktivna već u prvoj polovini ove godine. Odlikovaće je izuzetno veliki asortiman robe, saradnja sa najvećim dobavljačima, ali i potpuno novo korisničko iskustvo. Investicija u Ananas u narednih pet godina iznosiće 100 miliona evra.

„Sa finansijskom snagom i investitorskim iskustvom koje ima Delta, uvereni smo da možemo da stvorimo regionalnog džina u online trgovini. Ananas će korisnicima ponuditi nešto na šta nisu navikli u domaćoj trgovini, a što imaju samo najveći globalni trgovci poput Amazona ili AliExpressa. Na samom početku pokrićemo tržište Srbije, ali sa namerom da vrlo brzo budemo prisutni na tržištima bivše Jugoslavije, plus Albanija“, kaže Marija Desivojević Cvetković, potpredsednik Delte za strategiju i razvoj.

Post navigation

Jedno razmišljanje o “Delta pokreće Ananas, regionalnu platformu za online trgovinu”

  • pre 3 године

    Menjajte ime osim ako iza njega nemate ozbiljan marketinski plan.
    Slovna slicnost sa Amazonom i AliExpressom nije od presudne vaznosti, osim ako ne planirate prodaju svog brenda njima. Sto ce se verovatno i desiti u nekom trenutku.

    Ananas je kao da ste rekli keleraba. Bezbeze.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.